Педагог школе је са ученицима четвртог разреда урадио радионицу на тему ,,Учење“. Радионица је започета разговором о томе како уче краће и дуже лекције, да ли уче уз тв, музику, колико времена проводе у учењу.
Након тога ученици су заједно са педагогом урадили мали експеримент који је имао за циљ вежбање памћења и уједно приказивање стила учења који сваком ученику одговара, према својим склоностима и способностима.
Ученици су првих 15 појмова записивали на основу онога што им је педагог прочитао. Других 15 појмова су имали да прочитају и запамте на основу онога што је записано, а трећих 15 појмова су памтили на основу слика. Највећи број ученика је запамтио појмове на основу слика.
Педагог је заједно са ученицима дошао до закључка, да се најбоље учи градиво путем слика и да је најбољи начин учења, осим слушања учитеља на часу потребно нешто и прочитати а још боље користити слике, анимације.