Шта подразумева здрав начин живота? На које начине можемо повећати квалитет свог живота? Како исхрана утиче на здравље? Како емоције утичу на наше здравље?, питања су на која су ученици шестог разреда наше школе, уз подршку психолога, наставника биологије и наставника физичког васпитања, покушали да дођу до одговора на садржајном часу корелације на тему „Здравље као начин живота“.
У циљу проширивања раније стечених знања ученика о важности правилне исхране, физичких и менталних вежби у очувању здравља, овај час, вођен уз стручну подршку школског психолога, јасно је дефинисао три основна стуба здравог животног стила:
* Пирамида исхране
* Вежбе за правилан раст и развој
* Емоције као важан део нашег здравственог благостања
Користећи се методом разговора, аудиовизуелном методом и методом демонстрације, психолог Јована Милићев Радишић и наставници Јелена Бибин и Игор Јакшић, тежили су ка истим исходима часа:
- Да науче ученике да разликују здраве и нездраве навике у исхрани;
- Да укажу на оне врсте физичке активности које доприносе очувању општег здравља, посебно здравља коштано-зглобног система;
- Да науче ученике да препознају своје емоције и да раде на томе да их контролишу;
- Да оспособе ученике да повежу нездрави стил живота са обољењима која се могу јавити као последица нездравог животног стила;
- Да науче ученике да аргументовано дискутују о томе шта све подразумева здрав стил живота
Уз велико ангажовање ученика, које се огледало у истраживању, припремању и представљању презентација и вођењу дискусије, дошло се до закључка да бирати здрав животни стил подразумева низ свакодневних личних избора који доприносе психофизичком здрављу.