Ученицима најтеже падају они часови када наставник каже да ће проверавати научено знање да би добио повратну информацију о савладаности градива. Али, да ни то не мора бити правило, уверили су се ученици 5. разреда. Добили су домаћи задатак да нацртају биљку из маште. Наставница је цртеже помешала и насумично поделила ученицима. Они су имали задатак да обележе све делове биљке. На овом часу -проверавање и утврђивање наставних јединица цвет, плод и семе – ученици су уживали и сви, наравно, добили петице.
Најлепше радове видите овде:
На другом часу је тема била израда колекције семена и плодова.
Биологија је занимљива и другачија, а кад се учи кроз игру и различите интелектуалне изазове још лакше и трајније се усваја знање. Сви радови су били креативни и лепи, а ми вам представљамо један део.