*
Од понедељка, 01.06.2020. године до уторка 16.06.2020. године, школа организује посебне часове наставе на којима се ученицима пружа могућност да покажу бољи ниво постигнућа из одређене наставне области/теме у оквиру одговарајућег предмета.
О намери да похађају посебне часове наставе ученици претходно обавештавају одељенског старешину.
Посебни часови наставе организују се на начин који осигурава безбедност и здравље ученика и запослених, у складу са препорукама надлежних органа и институција, у школском простору.
*
Школа припрема распоред посебних часова наставе, тако да у периоду од понедељка, 08.06 2020. године до понедељка 15.06.2020. године, сваког радног/наставног дана, предвиђа одвојене термине часова за ученике петог, шестог и седмог разреда, у трајању од један и по сат по разреду и временским размацима између разреда поштујући мере безбедности.
РАСПОРЕД ПОСЕБНИХ ЧАСОВА НАСТАВЕ (08.06.2020.-15.06.2020.) |
||||||
Понедељак
08.06.2020. |
Уторак
09.06.2020. |
Среда
10.06.2020. |
Четвртак
11.06.2020. |
Петак
12.06.2020. |
Понедељак
15.06.2020. |
|
8.00 – 9.30 | 5.разред | 6.разред | 7.разред | 5.разред | 6.разред | 7.разред |
9.45 – 11.15 | 6.разред | 7.разред | 5.разред | 6.разред | 7.разред | 5.разред |
11.30 – 13.00 | 7.разред | 5.разред | 6.разред | 7.разред | 5.разред | 6.разред |
*Посебни часови наставе организоваће се за мање од 10 ученика по учионици, и само за ученике код којих није било елемената за утврђивање оцене или ученици сматрају да има елемената за већу закључну оцену. У овом случају они могу усмено да одговарају у школи у датим терминима. Списак ученика формира се на основу мишљења предметног наставника и заинтересованости ученика за приступ посебним часовима наставе у школи (наредних дана наставници ће утврдити који ученици имају услов за похађање посебних часова наставе и формираћемо јединствен списак – на основу којег ће се утврдити број група и распоред посебних часова).
Посебни часови наставе организују се на начин који осигурава безбедност и здравље ученика и запослених, у складу са препорукама надлежних органа и институција, у школском простору.