У току овог полугодишта психолог школе одржала је низ радионица, у петим, седмим и осмим разредима. Одељења која нису била обухваћена овог полугодишта, биће обухваћена одмах на почетку следећег.
Као и увек, највећу пажњу посветили смо комуникацији, начину комуницирања, начину залагања за своја права, уз велико вођење рачуна о осећањима других.
Причали смо на тему критике, или како критиковати, а не повредити осећања друге особе. Научили технике критиковања, и закључили да од критике не треба бежати, да се проблем не би продубио. Сложили смо се да није лако критиковати, а наравно ни примити критику.
Такође смо причали и на тему похвала и важности похвале у међуљудским односима. Ученици су је упућивали једни другима, уз усмерења да похвале буду увек искрене, јер једино тако нађу пут до срца.
Као уводну активност слушали смо „ Бајку о топлим пахуљицама“ трансакционог аналитичара Клода Штајнера, коју смо и анализирали.
Па, ето препоруке и за вас драги родитељи, ученици који нису слушали ову бајку, да је за време ових празника прочитате, размислите о њој и упутите пуно топлих пахуљица особама до којих вам је стало.
Ученички продукти ових радионица, наћи ће се у холу школе на почетку другог полугодишта.
Психолог школе: Јована Милићев Радишић